Mormors Födelsedag

Ifag fyller min kära mormor år. Jag måste erkänna att jag vet inte hur mycket hon blir. Förut höll jag alltid koll på vad alla fyllde men nu har det blivit för mycket att komma ihåg :P
Hon blir ca 86-87 år tror jag min söta mormor :)

Jag ska springa till henne snart, på lunchen. Har med mig min matlåda och en liten present till henne. Då hon redan har allt hon behöver så har jag slagit in lite gott fika till henne. Hon brukar uppskatta att få mat eller fikabröd så idag ska hon få chokladrutor med hallonströssel :) Senast fick hon Hallonmuffins med glasyr :)

Jag tycker om att baka med hallon... gillar det lite syrliga tillsammans med det söta. Nog för att jag väldigt, väldigt sällan äter fikabröd numera men då det händer så får det inte vara för sött. Idag ska jag nog faktisk smaka en liten kaka eller tårtbit :) Har vart ute på morgonpromenad före jobbet och sen cyklat till jobbet också så det har jag råd med ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0