Makeup Hörna

I morse fick jag klartecken av älsklingen för att göra lite omstrukturering hemma. Jag måste verkligen få en fungerande sminkhörna där jag kan ha allt samlat på samma ställe och slippa ha som nu. Jag springer runt som en yr höna för att hitta allt som är på helt olika ställen, har inget ställe där allt rymms. Mend et ska det bli ändring på!

Vår söta "lilla" leguan står nu på den bästa platsen i köket. Det är fönster från två håll så det är jätte ljust där. Visst ska han ha ljust men han har ju UV lysrör i terariet så han ska få ge plats åt mig :) Gandalf han ska få flytta in i vardagsrummet och stå mot murstocken. Tror faktiskt att han kan må bättre av det. Han kommer att ha mycket mer rörelse runt omkring sig och då blir han inte lika skygg.

Har redan en bild i huvudet hur jag vill att det ska bli och har nu hittat saker som jag ska ha. Allt från IKEA. Vet bara inte när jag ska ta mig dit och handla dessa saker... Kankse att jag flörtar med mamma och pappa som befinner sig i kramfors att de ska "passera" sundsvall och packa husbilen full åt mig ;)

Så de här sakerna vil jag ha till min sminkhörna.



Finns det någon vänlig själ som ska förbi IKEA och har ett litet utrymme över till mig så får ni gärna säga till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0