Jäkla Blåst

Igår kväll då vi gick och la oss så plockade jag bort myggfönstret i sovrummet då jag tror det kan ha bidragande orsak till att jag känner mig lite krasslig. Vill inte ligga i draget så därför så plockade jag bort fönstret och upptäckte att hörnet på det vanliga fönstret har nött hål i vår markis. Jävla blåst som har gjort att markistyget nött och slagit mot höret på fönstret. Det var inge roligt men inget att göra åt nu i efterhand bara att beklaga!

Känner mig faktiskt piggare idag än i går och halsen är inte lika sträv. Alla koppar honungs thé gör nog susen och en och en annan vitlöksklyfta skrämmer iväg förkylningen :)

Arbetsdag med åska och spöregn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0