Iväg Och Lyfta Skrot

Nu ligger jag i soffan och myser de sista sekunderna innan jag ska sätta mig på cykeln över till öjebyn för ett pass i gymet. Ska träna överkropp idag, så jag orkar cykla hem i motvinden ;) Frågan är bara hur jag ska orka klippa gräset sen!? Mina armar brukar vara som gele efter träninigen men det får lov att gå. Lite taskigt med grannarna om jag skulle starta gräsklipparen nu :P

Baghera vaknade 04.23 idag och tyckte att det var dags för oss att stiga upp. Han fick sig en utskällning i form av argab licken och han blir verkligen minst på jordewn då, han skäms så mycket att han lägger sig ner på golvet och vill inte titta på mig.  Släppte i alla fall ut han efter det så vi fick fortsätta sova två timmar till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0