Förvirrning

Inatt har jag sovit så jäkla gott alltså. Det är sjukt länge sen jag sovit så bra. Jag somande direkt huvudet nådde kudden och har sovit genom hela natten, inte vaknat till en endaste gång, ingen Baghera som har skrikit och det har vart lagom temperatur då myggfönstret är på plats :)
Jag har sovit så hårt att jag var alledles förvirrad när väckaren ringde. Jag dum förklarade mig själv som ställt väckaren på halv sju en lördaag...låg några sekunder och så ringer älsklingens klocka och ja inser att det faktiskt är torsdag och jag ska jobba idag :P
Kvällsjobb har jag idag så jag har hunnit vara duktig på förmiddagen och njutit av det fina vädret. Mor och far är på sem med husbilen så då måste ju nån se om deras hus så idag har jag vattnat blommorna och klippt gräset hos dem. Sen hant jag med en löprunda i den gassande solen, vilket var as jobbigt idag!! Har lite ont i skallen vilket inte var det skönaste då man sprang! Har sovit så hårt att jag har ont i huvudet :)

Har cyklat till jobbet idag trotts den hemska motvinden. Hoppas att det är lika varma vindar då jag ska cykla hem med mina bara ben och att vinden inte har vänt för då har jag jätte mycket medvind ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0