Försäljnings Redo

Ikväll ska jag och älsklingen vara i garaget och fixa BMWn min. Den ska göras klar för försäljning. Ska städa ur hela bilen, dammsuga och dammtorka och kankse att det blir en vända med polermedlet och lite vax. Vill att bilen ska vara fin vid en försäljning. Hatar att titta på bilar som är full i skräp och det första man måste göra då man köper den är att städa hela bilen. Dåligt i mina ögon!
Nu blir det mer och mer allvar... den ska säljas, den ska bort, den har blivit ersatt av en billigare mindre bil. Vemod i mitt hjärta!! Hahaaha jag har verkligen varit färst vid den, den går ju som en klocka och är snygg men men nu har jag juh Mini istället :D

Får se hur länge det tar med BMWn med om det inte tar allt för lång tid så kankse det blir att skruva ihop lite mer grejer till Mustangen. Bakaxeln är nu på riktning så vi får se när den kommer tillbaka. Blir så roligt att börja sätta dit framvagn och bakaxel så vi kan ställa ner bilen på hjul igen och denna gång för gott, nu ska det inte plockas av delarna nå mer, nu ska det dit allting istället :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0