FärgBomb 740


Nu har jag lyckats ta mig iväg på lunch från dagens kaotiska arbetsplats. Värst dagen hithills verkligen!! Men men det får gå det med. Banken fick bjuda på lunch idag i form av sill lunch som var kvar från en kundträff, mums!! :)

Jag inhandlade på lunchen en ny eyeliner från Lumene, en ögonskuggsborste från Lindex att ha i min åka iväg samling och en ny pinnkamm då min gick av härom dagen. Sen så handlade jag färgbomben från Hårstudion. Det blev i färgen 740 Copper. Nu längtar jag hem till duschen så jag får kleta i bomben och se resultatet. Hoppas verkligen att mitt löshår fortfarande ska smälta in efter denna behandling. Ska så klart kleta in det med färgbomben också.



Ska försöka att inte få så mycket färg på mig själv bara och komma ihåg att ta av mig det vita armbandet som mamma gjort. Det blev lite rosa sist jag färgade håret :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0