Efter-Jobbet Surprice

Slutar om ca 30 minuter och då har jag planerat att knata iväg ner på Hemmakväll och hyra med mig en film hem och köpa ett rör med pringles. Såg ett tips om en action film som skulle vara bra så jag tänkte hyra den och krypa ner i soffan med min babe. Lockar med han med pringles röret om han skulle vara i garaget :P

Har a bit of huvudvärk ikväll så det ska inte göras många knop resten av denna torsdag. Blir helt enkelt en mys kväll i soffan med hjärtat ♥ Det vet han bara inte om ännu :)



Kommentarer
Postat av: lea

jag köpte den där filmen där för en hel 20 för ett tag sen...jag älskar denna kille;)

2010-07-22 @ 20:40:23
Postat av: Kicki

Härligt! Det blir samma för oss :) Väntar bara på att champisen som ligger i frysen ska bli kall å go :)

Ha en riktigt mysig kväll! Kraam

2010-07-22 @ 21:39:15
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0