Efter Helgen

Nu är sommrens Midnight Sun överstökat. Det blev en helg med både bar och dåligt Dragracing väder. Lördagen började bra med sol och värme men blev sämre och sämre och tillslut kom regnet. Då regent kom insåg vi att det inte skulle sluta förens på många timmar så det var ingen idé att vara kvar på Långnäs tryckande under ett paraply hela tiden... så jag fick min vilja igenom och bilen åkte mot IKEA :)
Det blev en jätte snabb visit då vi ville hinna tillbaka och se lite dragracing när regnet hade slutat. Vi anlände 16.00 i Happaranda och åkte 16.55. Bra jobbat!! :)






Vädret blev desto bättre under gårdagen så då bänkade vi oss på läktaren i nån timme. Solen låg på och stekte men älsklingen blev jätte allergisk av allt höggräs som var runt omkring så vi kunde inte stanna och se alla finaler utan begedde oss till apoteket. Mer dragracing blir det till helgen istället då det är i Fällfors.



Nu har jag alla saker jag behöver och vill ha till min sminkhörna så idag har jag monterat klart byrån och börjat ställa i ordning i den och väntar på att älsklingen ska orka hjälpa mig med flytten av Gandalf. Sen så ska jag pyssla färdigt :)
Kusin Louise ska ta vår vita hylla som nu står i vardagsrumet, den blir överflödig. Måste bara hitta en ny plats åt allt som är i den bokhyllan just nu :P Det blir en stor städning av allting helt plötsligt. Välbehövligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0