Duffy Sandaler

Nu har jag hittat dom!!
Men inte riktigt som jag helst hade velat ha dem...

DinSko hade exakt samma sko som skopunkten, en Duffy sandal, och i min storlek i mörk brun nyans men den fanns i kamelbrun som jag helst av allt hade velat ha men det var såklart bara size 40 kvar i den färgen så det fick bli de mörkare skorna.




Nu är de mina i alla fall och jag är nöjd :)

Var på busstationen nu på lunchen och hämtade ut mitt lilla paket från Modekungen.se. Har inte hunnit prova shortsen ännu...så vi får se senare om jag kan ha dem. Hoppas hoppas!!
Det är mycket beställningar just nu. Väntar på en leverans av ett rätt så innehållsrikt paket från Elf också. Det borde egentligen ha kommit igår men icke så jag hoppas på idag istället :)

Lovar att jag ska bli bättre med uppläggning av bilder....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0