Dålig Sömn

I natt har vi inte sovit bra! För det första så blev det sent i säng då älsklingen var fyllechaffis åt Hedavistar´n ute i fällfors inför dragracingen, men när i väl kommit oss i säng och somnat så vaknade vi rätt så snart av ett telefonsamtal. Yr vaken svarade älsklingen med ett Hallå, vilket han aldrig gör annars utan säger alltid sitt namn. I luren var det larmcentralen. Det gick ett inbrottslarm nere på marinan så det var bara för älsklingen att hoppa i kläderna och åka iväg. Tro inte att jag kan sova nått förens jag vet att inget hänt. Gillar inte riktigt att de ska åka ut själv och kolla larmen, tänk den dagen det verkligen är inbrott och de överrumplar tjuvarna, vad händer då?! Men men det var falskt alarm i natt så han kom hem och vi kunde somna om. Sen dess har jag som bara vilat känns det som. Har hört allt runtomkring och vaknat och tittat på klockan flera gånger men när väckarn väl ringde hade jag tydligen somnar hårt och ville inte stiga upp.

Nu en hel dag på jobbet och sen en kväll med rosé och tjejer... dragracing och fest i morn hela dagen...som att min kropp kommer skrika efter vila efter denna helg!! :P


Kommentarer
Postat av: brollo=D

men de var som fan de.... å jag som prata me chrille om larmet i går då jag var förbi å hämta nyckeln=)

2010-07-16 @ 11:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0