Camaron På Blocket

Camaron på blocket.

Jag och älsklingen har ju då som pratat om att kankse sälja Camaron och med säkerhet sälja BMWn. Jag har som lite ångest nu då den verkligen ligger ute på blocket till salu. Kommer rätt köpare och vi får det pris vi vill ha för den så är alltså tanken att den ska säljas. Just nu sitter jag med en oroskänsla i magen, innerst inne vill jag nog inte sälja den ändå... men vi kör ju så lite med den och vi har så många andra leksaker. Leksaker som ska byggas och som ska läggas ner massor med pengar på. Inte för att vi behöver pengarna men det är bara denna sommar vi kommer att ha tid med Camaron och sen har vi leksaker som är ännu roligare. Märker ni hur jag försöker övertala mig själv att detta är något bra?!

Det har i alla fall redan hunnit ringa en person på Camaron och det är det som ger mig dålig mage. Jag tänkte igår kväll då annonsen kom ut att vi får behålla bilen till nästa sommar, det gör inte mig nått...men nu har det alltså redan ringt en Lule-bo. Återstår att se hur detta blir! Var i alla fall och gled med min älskling till bil igår kväll. Blev en tur till hamnen med en glass i kvällssolen :) Myys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0