Bubbleroom Delivery

Idag har jag fått min leverans från Bubbleroom.se

Var på ICA på förmiddagen och hämtade ut paketet och var på Posten innan jobbet och skickade tillbaka paketet. Nejdå inte allt men hälften ungefär. Hade beställt en Sommarklänning ala balongmodell vilket inte passade mig så den fick åka tillbaka. Sen hade jag beställt en annorlunda blus som också var knasig, alldeles för mycket tyg som även den fick åka tillbaka. Resten behöll jag och det blev då två bikinisar, leggins två pack och strumpbyxor svarta och beiga.

Denna skönhet fick åka tillbaka. Satt knasig på framsidan och det blev överflöd av tyg :(


Kommentarer
Postat av: ida

Sv. Ja visst var den fin, är dock lite orolig för storleken, men man får väll tränga på sig en sån liten som möjligt. Tyckte den såg lite stor ut på modellen. Fin blogg du gjort förövrigt!!!Är också sugen på att köra på blogg.se men känner mig lite för oteknisk för det:P

2010-07-12 @ 19:50:30
URL: http://nogg.se/idaohrnell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0