Sovmorgon

Har just stigit upp från en lång och härlig nattsömn. Har sovit frpn 23.30 till 9.40. Så skönt!! =) Nu så har jag pallrat mig till soffan och sitter med datorn i knäet. Ska nog gå och få i mig min vitamidryck till frukost så jag inte rubbar balansen så mycket.
Gårdagskvällen på genrepet gick bra. Var inte tänkt att vi skulle sminka alla bara inför genrepet utan vi skulle se vilka sorters karaktärer de skulle spela så vi kunde planera sminket till sen men så helt plötsligt så fanns det fotografer på plats så det var bara att stressa på sminket på dem alla. Tack och lov så var vi ju alla från skolan på genrepet så vi stod fem stycken och sminkade febrilt. var klara på ungefär tio minuter så det gjorde vi toppen bra =) Känns bättre inför denna helg nu, nu är jag inte nervös längre utan det kommer att gå riktigt bra tror jag =)

Nu sitter jag här och har en helt ledig dag i Umeå. Vet faktiskt inte riktigt hur jag ska fördriva hela dagen men jag har tänkt att ta en promenad, läsa lite ur min bok som jag aldrig annars hinner och så gå en stund på stan. Blir att vara på skolan i morgon på förmiddagen, ska hämta lite löshår till Emmeli och gå igenom lite små saker som vi känner vi vill kolla mer på. Efter det så ska vi springa på stan tillsammans och leta grejer till slutfotograferingarna =) Vad kan man mer göra en dag som denna i Umeå??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0