Söndagsmys

Helgen har vart skoj men ganska uttröttande. Blev en hård fredag vilket inte var tanken men så skoj. Det är verkligen de spontana festerna som blir de roligaste :) Blev utgång på challenge med Brollo och Jeanette och svärmor anslöt tillsammans med Thomas och Kicki.
Låg och sov / slöade hela dagen på lördag och sen var det dags för födelsedagsfirande för Pelle och det började med en middag på Golden. Challenge var fullproppat av glada hockey entusiaster :P Jag var inte riktigt sugen på vin en till dag så jag körde på bubbelvatten hela kvällen men det går att ha skoj ändå. Dock sög utgången på Kalles! Blir challenge alla andra gånger fastän kön är milslång. Aldrig mer sunkiga, äckliga kalles!! :P

Hahahaha en parentes... sitter och ser Wallander och tjejen sa precis att hon blivit erbjuden jobb i Boden men vem fan vill bo där!! Hahaha :P

Nu ska jag i alla fall mysa med min älskling. Har vart och tränat tidigare ikväll och han började må rätt så dåligt då så nu ska jag pyssla om han. Har gjort lite fruktsallad som vi ska njuta av :)

Jobb hela veckan. Första veckan jag jobbar alla dagar sedan julens ledigheter. Känns konstigt, undra om jag orkar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0