Skakis I Kroppen

I morse hade jag tänk ta en liten sovmorgon till halv nio ungefär men så blev det inte. Vaknade strax före sju och vred och vände på mig. Strax efter sju började älsklingen väckarklocka att ringa och hans snoozning var påbörjad. Låg och mös i sängen tills han skulle upp och iväg på jobbet och då ställde jag mig i duschen. Då jag hade duschat ett tag så kände jag att jag blev konstig i kroppen, alldeles skakis. Jag orkade knappt lyfta armarna och händerna skakade hela tiden. Tänkte att det kankse var ett tecken på att få i mig min "frukost" som består av 4 dl plommonjuice och en thé kopp. Var inte lätt att gå ner i trappen då benen vill vika sig men efter att jag fått i mig frukosten så la jaag mig på soffan en stund så nu är det fint igen =) Behövde nog den lilla frukosten så nu ska jag ta en kopp thé med lite honung i så ska det motverka skakigheten ännu mer.

Styr bilen mot Umeå vid ett tiden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0