Sista Föreställningen

Idag är det sista föreställningen jag ska sminka, nästkommande helger är det de andra tjejerna som ska få sminka. Känns skönt att jag klarat det. Jag hade inte alls behövt vara så nervös som jag var innan. Det har gått jätte bra och vi har haft bra med tid på oss. Jag ska till och med åka hemåt Piteå i tid idag. Annars brukar jag inte vara hemma förens kring åtta nio tiden men idag lämnar jag Umeå kring tre tiden :D Blir nog att stanna till i Sävar (om inte sävarbon kommer in till stan) för att lämna av en consealer penna som han beställt då vi hade manlig makeup.

Igår fick jag börja äta mat så smått igen och en filtallrik har inte vart så god på väldigt länge. Egentligen så åt jag nog mer mat än vad som man är rekomenderad första dagen men jag har inte kännt av det nånting så det gjorde nog inte så mycket. Jag blev nämligen bjuden på restaurang middag av min lärare och hennes man efter föreställningen igår så det blev en bacon och ost burgare på Allstar. Men jag kan lova att magsäcken har krypt för jag åt inte mycket innan jag kände mig mätt. Tror det blir barnmål i fortsättningen för min del om jag ska äta hamburgare :P

Tänkte äta lite frukost nu och sen gå på en härlig morognpromenad innan jag ska till Evys för sista gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0