Saluhallen

Nu har våra soffor lämnat oss. De är inte våra längre. Kvinnan som var och kollade på dem förra veckan höll sitt ord så det kom pengar idag och en kille som hämtade sofforna. Vårt hem är ett hav nu :P
Har vart död efter jobbet så nu har vi vilat en stund påsoffan så vi orkar ta tag i hemmet och fixa iordning lite. Ska storstäda på onsdag, första gången jag längtar till en storstädning :)

Har nyss lagt ut en ny annons på Blocket på Den misslyckade julklappen åt pappa. Buddy Holly biljetterna var för den 20 Feb och de är utomlands till den 23 feb. Typiskt då man tycket att man kommit på nått bra :(
Är det någon som vill gå på musikalen den 20 februari så har vi två biljetter på rad 2 till salu för 800 kr.

Sitter i soffan med mitt nya underställ på mig. Var på intersport efter jobbet och skulle byta storlek på ett underställ jag fått i julklapp men jag böt även från layer one till layer two. Helt magiskt mysigt!! Är så otroligt mjuka och lena, som silke mot kroppen. Nämns inte ha något lager under detta, vill ju känna den jätte mjuka insidan mot kroppen ;) Provade en annan storlek av layer one men kom inte överrens med grenen och midjan på nederdelen. De var så låga att man visade rumpan om man böjde sig framåt och sen var det en knasig gren som aldrig riktigt kom hela vägen upp, ständigt häng på långkallingar är inte skönt :P

Nu ska jag ställa in bokhyllan i vardagsrummet igen och dammsuga bakom byråt i hallen. Änglarna har lämnat mycket stoft :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0