Coloring Eyebrows And Eyelashes

Ikväll, efter jobbet, ska vi till Roknäs. Mitt fina Roknäs :) Vi ska först få lite mat i magen och jag hoppas det är något mumsigt gott. Mamma är så duktig på att laga mat och hon har nämnt att Crille äter lax så jag hoppas att det är något smarrigt med lax. Det var länge sen jag åt fisk, det är så gott.
Efter maten ska jag sätta igång och jobba. Det blir först att klippa pappsen och kankse mamma, får se hurlångt håret hennes är men sen så ska jag färga mors "ansiktshår". Det blir svarta ögonfransar och mörkbruna ögonbryn. Ska komma ihåg att ta med mig kameran så jag kan ta nån före och efter bild.
Jag är så dålig på att ta bilder och lägga upp så jag ska skärpa mig då det gäller den biten :) I morse tog jag faktiskt bilderna till Lotta Nybergs ena produkt som jag testat ut i några dagar. Recensionen och bilderna kankse hinner koma upp ikväll.

Yrande storm är det i större delarna av sverige idag tror jag men här i älvsbyn märks det av genom att vi har väldigt få kunder. Det är inte många som vågar sig ut i detta hemska väder. Det hör vintern till med lite snö och blåst men inte är det trevligt då det blir så här mycket. Dagar som dessa önskar man att det stod en crosstrainer eller löpband hemma och att man fick stanna inne hela dagen ;)


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej Elin hoppas mamma blev fin,jag fick av Erica till julklapp en sån behandling som jag ska på idag. Kram Karin lillpite

2010-01-28 @ 08:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0