Begravning

Idag har det vart begravning för farfar. Fy bubblan vad jobbigt det har vart men skönt att vara med släkten. Alla små barn gör att det är lättare och att det blir skratt ibland. Jag har verkligen världens sötaste kusinbarn!! :D
Brollo och Jeanette har vart hos mig ikväll. Har myst på soffan framför en tjejfilm som var riktigt bra. My best friends girl hette den. Nu visas so you think you can dance :)
Tillbaka till älvsbyn och jobbet i morgon. Hade vart skönt att vara hemma en dag till men det är snart helg får jag trösta mig med. Onsdag redan i morn veckorna går så snabbt. Nästa vecka är jag i Umeå igen för att sminka Hörneforsrevyn alla kvällar. Galet nervös!!

Orkar inte plita ner något mer idag. Natti natti får det bli♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0