Årets Första Dag

20100101 är dagens datum. Ser ut som en massa datorkoder istället för ett datum. Konstigt att ett deccenium redan har hunnit passera. Känns som att millenie skiftet var i förrgår. Nytt år, nya möjligheter och nya utmaningar.

Gårdagen var jätte trevlig. Maten  var super god, sällskapet var toppen och natten fick jag avsluta med min älskade familj. Överraskade mamma och pappa med att komma till dem efter tolvslaget och det blev en hel del tårar och skratt. Underbara familj!! =)
Hos värdparet på pitholm bjöds det på en hel del sjungande framför kareoken. Kanske min röst försvann lite där :P Idag har vi sovit tilll strax före två och sedan förflyyttat oss till soffan. Är inge bakis men min näsa har helt och hållet stockat igen så jag går omkring med en pappersrulle hela tiden. Har börjat bli öm om snoken :(

En sväng till Boden blir det ikväll för att köpa extraljus till Pickisen och delivery av vår dator som en kille ska köpa. Kankse svänger förbi vittjärv om Brollo håller sig hemma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0