Afterwork Medelhavsbuffé På Furuborg

Klockan 18.oo ska jag och tjejerna äta på Furuborg. Var länge sen jag var på en afterwork så det ska bli skoj! Hoppas at maten är bra också :) Efter en matbit och en hel del surr ska jag och älsklingen ringa efter skjuts av mor och far så vi tar oss ut till Roknäs där Brollo har fest ikväll. Blir en lugn kväll då riktiga festen är i morgon, lördag. Ska bli trevligt att träffa Erik, Isa och lilla Silas. Förhoppningsvis kankse vi kan åka hem efter några glas vin med deras lilla familj. Isa skulle vara nykter ikväll så hon får nog agera natt taxi till Storfors :)

Middag ute på Challenge i morgon så det blir mycket restaurang mat i helgen. Men det är inte bara onyttiga maträtter så jag ska leta mig till passande mat för mig :) Vinet är desto sämre :P

Trevlig helg på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0