Trött Mollsan

Ikväll har jag vart ner till Kusin Louise och lånat hennes symaskin. Hade lite kläder med några små hål och brister att fixa till och så gjorde jag kragen till fotograferingen. Kragen blev inte exakt som jag tänkt mig men den funkar nog ändå :P
Men idag när jag klev innanför dörren hos Lollo så var det ingen Molly som kom springade och skulle kramam mig utan det var en ledsen Molly där tårarna forsade som bara kikade ut i hallen. Hon har haft sitt treårs kalas idag för alla andra barn så hon var helt slut, inga krafter kvar hos lilltjejen. Hon har sprungit och busat hela dagen så när det var dax att sitta ner och äta middag så orkade hon inte. Söt ungen min blev gladare och gladare efter en stund och efter maten blev det Pippi på tv och en Molly som bara ville till att somna så hon gick och lade sig halv sju. Hoppas hon sover länge så Louise och Björn slipper upp jätte jätte tidigt i morgon bitti :P

Mor och far verkar ha det toppen på domenikanska republiken. Det kommer sms om paradis öar, fint väder och en massa sol lapande. I morgon har de vart borta en vecka och det är en vecka kvar tills de kommer hem :D Har lite abstinens efter dem nu :P

Nu är det Wallander på tv och mys med älsklingen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0