Tillbaka På Jobbet

Idag är det verkligen ett isande land vi bor i. Det skiljer sig hutlöst i gradantal från ort till ort. Piteå visade 27,5 minus grader och i Älvsbyn varierar det från 32-38 minusgrader. Jag tycker synd om de människor som ska arbeta på marknaden som just nu pågår här i Älvsbyn. De ska stå vid sina stånd hela dagen och försöka sälja sina saker. Burrrr.

Jag är tillbaka på jobbet och får grattis kramar och allting hela tiden. Jag har verkligen världens bästa arbetskollegor, de är så söta och rara :D Känns skönt att vara tillbaka till vardagen igen men nu börjar det en kamp med funderingar med vad jag ska göra och hur det ser ut med fortsatt jobb här på banken. Trivs som fisken i vattnet med allting jag "jobbar" med just nu så jag har lite svårt att bestämma mig just nu för vad jag ska syssla med i framtiden.

Vad gör ni alla en iskall dag som denna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0