Svart Vit Fotografering

Vi hade för ett tag sedan på skolan Svart/Vit fotografering och då sminkade jag en barndoms kompis från Roknäs. Emilie blev naturligt vacker och jag gillar bilderna bättre i färg faktiskt. Sminkningen var lite för tam för att göra sig bra i gråskala. Här får ni i alla fall se lite olika bilder i både färg och gråskala :)

 
Helt osminkad innan jag började.

 



  
Den Bästa bilden tycker jag :)



Har lite krångligt att fixa till bilderna då jag saknar photoshop än så länge så nu har jag använt mig av både word och paint. Man får inte vara dum, klippa och klistra i olika program för att kunna göra de ändringar man vill. Jag har då alltså lagt på ett grått filter på bilderna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0