SATC

Igår kväll så lagade jag och älsklingen at tillsammans. Det blev korvstroganoff med ris och en grönsallad. Riktigt mumsigt blev det. Efter det så kom pappsen förbi och hämtade en resväska som de ska ha när de åker till Domenikankska på måndag. Han fick sig en liten kaffetår och skulle sen hem efter att ha jobbat på kvällstid.
Jag och gubben satte oss i soffan och jag slummrade i hans knä för en stund men blev väckt då 2½ Men slutade. Vi hade spanat in lite billiga matvaror på Coop så vi åkte för att handla dessa. Fyndade en hel del billig mat och frysen är numera proppfull. Vi behöver inte handla mer än frukost denna månad ut kan jag lova. Det blev några påsar kyckling, fisk och några bitar karé. Upptäkte all mat som var kvar i frysen då vi skulle packa ner detta så till helgen tror jag att det blir en oxfilé middag :)
Jajja nog om mat...efter vi vart på coop åkte vi på videoteket (hemma kväll som det egentligen heter) och hade tänkt hyra en film men Crille han handlade två blueray filmer och jag fyndade STAC boxen, den exklusiva versionen, på 30% REA till och med. Ingen lyckligare än jag!! :) Fick dock inte börja se den igår på kvällen utan det blev en av filmerna som älsklingen köpte och jag kan säga att vi har inte lika smak när det gäller film men båda tyckte nog att den vi såg var kass!! Det var som ett tv-spel. Man fick vara med i ett spel där de gick ut på att soldater skulle lyckas överleva 30 spel och vinna sin frihet, men friheten fanns aldrig för spelets grundare sklulle se till att alla dog eller stannade i alla fall. Knasig film med alldeles för mycket blod och skjuta pang pang för min del.
Jag håller mig till SATC boxen ett tag framöver nu :D


Kommentarer
Postat av: Cissi

SATC rules ;) har kickis box här ;)

2010-02-02 @ 12:40:34
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Lea

lyxy, SATC kan vara det bästa,..en till film i sommar eller?=) jo du han är lik sin far på alla sätt och vis, möjligtvis mitt humör;P jo tiden går alllldeles för fort!

2010-02-02 @ 15:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0