Out From The Bath

Nu har vi simmat och det blev en kilometer. Gick hur bra som helst och jag hade kunnat fortsätta men då skulle jag nog vara jätte mör i morgon. Var rätt mycket folk så man fick sicksacka en hel del. Ganska irro när folk ska simma flera i bred och surra med varandra. Kommer aldrig förbi dem och så simmar de så söligt. Vissa gånger känner jag för att faktiskt säga till dem att simma efter varrandra så man kan simma förbi men man vill ju inte vara en ragata :P
Blev en musli tallrik till middag idag. Alldeles för sent för att börja tillaga avancerad mat. Nu ligger jag på soffan och njuter. Har en härlig känsla i kroppen och känner mig så nyttig. Ska kanske åka iväg till Johan och hans tjej ikväll och se hur de har fått det i huset. Om jag orkar resa mig från soffan alltså :P

Nu har jag fyra modeller till slutfotot :D Bara att planera det sissta och handla de sista plaggen så är det klart. Ska börja plugga till det skriftliga provet i morn hadsde jag tänkt. Nervositeten är på ingång...


Kommentarer
Postat av: Elin

Vilka olika teman ska du köra på? du får se till att ta en MASSA bilder så man får se sen ;) ska bli så huvva roligt! Vad händer till helgen föresnte? Kram..

2010-02-10 @ 12:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0