Nytt System I Makeup Väskan

Har sorterat om i min sminkväska så nu är det lite letande. Tidigare hade jag allt i mindre necesärer men det var ju ett jäkla letande i alla necesärer så nu har jag fixat plastlådor från IKEA med flyttbara sortimentavskiljare (eller vad man ska kalla det). Det blev toppen smidigt och lätt överskådligt. Nu behöver jag bara lyfta upp två plastlådor och öppna locket så har jag allt tillgängligt. Här kommer några bilder på min sminksamling än så länge. Känner på mig att den hela tiden kommer att växa :P









Finns några fler paletter med ögonskuggor men de rymdes inte riktigt på bilden :P Får aldrig nog med färger. Kikade på en till palett från Peggysage idag och snart blir det nog en beställning på 15 färger till, Jag älskar detta :)


Kommentarer
Postat av: Stina

WOW! Vilken sminkväska.

Då skulle du se min. En mascaara och ett halvt läppstift...typ.:-D Kramis

2010-02-11 @ 13:27:31
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: lea

man kan inte annat än bli AVIS!..men hörre du vad brhövs?;P och vars hur när...jag är NERVÖS, tänk om du blir missnöjd med mig..och mitt hår....kort u know;P

2010-02-12 @ 22:43:47
URL: http://lindkvistlinnea.blogg.se/
Postat av: Anna

wow! vilken smart förvaring du fixat!!! Går det att beställa via hemsidan eller åkte ni dit och köpte på IKEA?

2010-02-16 @ 01:14:29
URL: http://nogg.se/AnnaAdbo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0