Jag Vill Ha Sommar

nk n.nm



Nu vill jag att kylan ska försvinna och värmen komma. Jag vill ha sommar, sol, gröna gräsmattor, flugor och fågelskit. Hahah nej men visst inte är jag själv som längtar till sommaren med dess alla härliga och inte så härliga saker. Jag längtar faktiskt till att få jaga lite flugor på kvällen så man kan sova, lite myggbett skadar inte heller bara jag slipper frysa mer och ha problem varje morgon med att timern till bilen fryser. Jag vill ha värme!!

Denna härligt avslappnade strandlook skulle jag gärna ta på mig i sommar :)

Kommentarer
Postat av: Lea

vars hittade du baddräkten å kläningen från?=)

2010-02-25 @ 21:34:11
Postat av: Lea

rackarns så otur...läckra i alla fall=)

[email protected]

2010-02-26 @ 13:45:42
Postat av: Jonna

De där kläderna såg faktikst inte dumma ut!! :)

2010-02-26 @ 15:40:43
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0