Jag Älskar SKOR!!!

Jag bara älskar skor och nyss hittade jag dessa godingar på Thereses shopping blogg. Läser hennes blogg varje dag då man får så mycket inspiration och jag blev kär i dem på en gång. Lyckades hitta vart skorna finns och nu är de bara 2-3 dagar ifrån mina händer :D Nelly.com har dessutom fri frakt denna vecka så det kunde ju inte bli bättre. Det blev en beställning på skorna, strl 39, hoppas de passar. Passade på att beställa fem stycken Barry M dazle dust skuggor också. Var bara tur att jag såg att de hade Barry M. Jag älskar de skuggorna. Går att göra så otroligt mycket med dem och de har hur mycket pigment som helst :D

Nu är jag lycklig och förväntansfull. Vill ha hem detta nu på en gång! :D


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha! jaa visst var det kul ;p

ÅH! har dom barry m! Det ska genast kollas in ;) Vad köpte du för roliga färger?

2010-02-28 @ 19:22:36
URL: http://nogg.se/AnnaAdbo
Postat av: Jonna

Såg ngra av bildera från din sminkning hos linnea, riktigt fina!!! :)

2010-02-28 @ 22:11:54
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0