I Väntan På Resultat

Nu väntar jag bara på resultat och en betygsättning på min utbildning, eller vad jag lärt mig och vad jag kan numera rättare sagt. Alla proven är klara och jag vet att jag klarat det skriftliga men inte vad betyget blev....bara att det i alla fall är godkänt. Så pass mycker fick vi veta i fredags så vi skulle slippa vara så ovetandes och oroliga hela helgen. Gårdagen med alla fotograferingar gick mycket bättre än vad jag hade trott. Det flöt på hur smidigt och bra som helst och jag kände mig nöjd med alla mina ideér. Hade planerat bra så jag gjorde nästan inga förändringar i stylingen. Jag hoppas att bilderna blivit bra och att jag får bra betyg på dem. Jocke är en jätte duktig fotograf så jag vet att bilderna inte ser för jävliga ut. Coola tror jag :D

Ska bli en jätte skoj avslutning i Grönåker i morgon. Har valt ut klänning som jag ska ha på fotograferingen och hårte blir samma som idag. Har kört med M-tång på morgonen. Jag gillar det :) Hoppas det kan bi en liten tur på häst ryggen också men det kommer säkert att vara svinkallt :/

Katten Nisse som jag bor med i Umeå är i väldigt behöv av sällskap nu. Han har kraschat på mina händer ett antal gånger på tangentbordet nu. Jag tror att han vill jag ska klia han men han löser så fruktansvärt mycket hår! Nu rev han ner ett fotoram med Emilia på golvet så han spratt upp :) Ska nog ta och ge han lite met och kankse kamma han en stund innan jag ska på coop och inhandla middag för kvällen. Stefan och Katarina har inte kommit från skeå ännu så  jag äter nog själv idag.

Hemgång på Tisdag och tllbaka till verkligheten. Då är jag förhoppningsvis färdig och godkänd Makeup Artist!
Stort tack till mina modeller som ställde upp!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

som sagt nöjet på våran...min sida;P

men vill så klart se hur bilderna blev...för stylignen vet vi ju vart lyckad;P

2010-02-21 @ 19:54:52
Postat av: Elin

Du får se till att lægga upp lite bilder nar du har dom, skulle vara roligt att se vad du har åstadkommit ;) Hoppas allt ær bra med dig! Kramar

2010-02-23 @ 03:10:13
URL: http://m4rklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0