Fredags Myyyys

Redan fredag igen. Jag är tacksam att veckorna går så fort men jag skulle gärna få hinna lite mer på kvällarna.
Igår fick vi oväntat besök av Emma och Marcus vilket var trevligt. Bara att sitta i soffan och surra kan vara trevligt. Hade inte energi till att hitta på så mycket. Var galet trött igår kväll efter träningen. Träningen gick bra men var extra jobbig och tung. Kommer väl en del svackor :P

Ikväll blir det middag på Annelund hos svärmor och svärfar. Brukar alltid bli god mat så jag längtar. Jag kan tänka mig att vi blir kvar där ett tag på kvällen i Tv soffan :) Ska mysa på med Sally Pally och förhoppningsvis William. Han börjar bli så stor nu William...Han hade vart och handlat kläder på herr avdelningen på Cubus :)


Jajja nu är det arbete som gäller för resten av dagen. Solen lyser på här i Älvsbyn men tyvär så visar mätaren på dryga -25. Blir nog att hålla sig inne på lunchen idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0