Att Vakna Av Solen

Att vakna av att solen lyser in genom persiennerna är det skönaste jag kännt på länge. Väckarklockan skulle ringa klockan nio men jag vaknade innan det och märkte att vädret är underbart idag.Så jäkla synd att vi har en massa ärenden att fixa, hälsa på folk och sånt då det faktiskt är Piterundan i Rally idag.. Hade gärna stått i en skogsdunge i den faktiskt värmande solen och kolla på Rallyt men det hinns inte med idag.

Ska äta lite frukost nu och sen ta en promenad in till stan på Ö&B för att försöka inhandla en passande leksak (present) till min älskade lilla Molly som fyller tre år på onsdag men vi ska dit idag. Brukar inte ge så mycket men alltid något, hon är ju min lilla trollunge :)
Efter att vi firat Mollsan så ska vi till svärfar och Camilla för att få träffa lilla Rebecca som blev 6 månader gammal igår. Har inte träffat lill tösen sen hon var några veckor gammal så det ska bli spännande att se hur stor hon blivit.
Andra planer för vår dag är att träna, veckohandla och äta middag hos mor & far som åker utomlands i morgon.

Nu ska jag sätta igång med allting.

Bruder på lite recensioner på de andra produkterna från LottaNyberg senare ikväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0