Utmanad

Lotta Nyberg utmanade mig

4 TV-program jag ser:
1.
Cougar Town
2. Two ½ Men
3. Så mycket bättre
4. Fångarna på fortet

4 saker jag gjort idag:
1.
Lagat mat och bakat
2. Tvättat kläder
3. Svurit åt djuren
4. Jobbar..

4 saker jag längtar efter:
1.
Julafton
2. Nyårsafton
3. Sommaren
4. Bil och båt är färdig byggda

4 saker på önskelistan: 
1.
En ny garderob (Kläder)
2. En ny mobil
3. Att Baggis lugnar ner sig och slutar jaga Tiger
4. Massor med snö för skoterkörning

4 personer jag utmanar:
1.
Ida Elfvin
2. Elin Marklund
3. Kicki Lindén
4. Cissi Öman

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack för utmaningen men jag har redan gjort denna! =) Men tack ändå! =)



Kraaaaam! =)

2010-12-20 @ 17:17:02
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0