Tjänster

Pappsen hade ringt igår kväll medans vi var på bio och till och med lämnat ett meddelande.
- Tjena, Pappsen, hör av dig!
Oron växte från en sekund till en annan. Jag hatar att inte få prata med mamma eller pappa direkt om de vill nått. Jag blir alltid så orolig att det har hänt någon nånting. Men då vi kom hem strax före klockan ett i natt kunde jag ju inte ringa dem så jag fick nöja mig med ett sms och ringa idag på morgonen.
Tack och lov så var det inget som hade inträffat utan det var min söta lilla pappa som vill ha lite tjänster utförda. Han har glömt att hämta julkorv han köpt av någon flicka och så ska posten hämtas i rokan.

Såhär dan före doppare dan kan man ju inte säga nej så det är klart att jag gör han de tjänsterna ;) Sen kan det vara gott att gnarga på lite vitlökskorv på julafton. Osa vitlök är aldrig fel :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0