Jobbiga Natt

Var och tränade igår kväll och jag tog nog ut mig alldeles för mycket med tanke på att jag bara ätit proteiner de senaste 5 dagarna. När vi skulle åka hem ville inte mina ben bära mig och jag mådde pissigt illa. Jag skakade som ett asplöv och ville bara lägga mig ner. Vi åkte till Ica för att handla vilket inte var så roligt...tog mig ändå genom butiken och hem för att få mat i munnen. Efter flera olika "maträtter" så började det kännas bättre och tillslut orkade jag mig upp ur soffan igen. Fy bubblan så dåligt jag mådde. Blir att ta det lite lugnare med styrketräningen just nu och mest köra kondition tror jag. Dåligt med träning utan kolhydrater!

När jag väl fått tillbaka min ork hade jag lite saker som jag var tvungen att göra så jag satte igång med det för att hinna bli klart med det då jag ska använda det idag. Det blev en väldigt sen kväll igår efter allt var klart, jag hade duschat, fixat håret så det inte skulle se ut som ett råttbo idag, pissat antal vändor efter en hel del vatten på gymmet och sen protein shake efter träningen. Tror inte att jag somnade förens efter 01.00 nån gång och upp 06.30 idag betyder att jag är död just nu!!

Upptäckte något jag äcklas goode mycket av igår också... min fina prins Tiger har mask. Fy bubblan!! Han är utestäng från allt vad heter sovrum, soffa mm. Han får hålla sig på golvet och hans favvis plats terrariet tills dessa äckliga saker lämnat hans kropp. Apoteket idag och inhandla stor dos avmaskning då vi hade slut hemma. Kankse ska åka förbi fabror och hämta avmaskning för hästar ;) Han ger alltid sin katt den sortens avmaskning och katten behöver bara ett lite mickrogram  så försvinner de äckliga vita sakerna...

Så ikväll har jag fullsmockat med saker att göra. Ska hålla i en mini sminkkurs för tre personer, hem och bädda rent i sängen efter att ha dammsugit den noggrant ifall det kommit äckliga maskar från katten, dammsuga hela huset, plocka undan allt bråte som verkligen ligger överallt. Fick hem en beställning på NewBody kläder igår så vi har sockförpackningar överallt i vardagasrummet och en massa tvätt som vi bara kastade ihop och bar upp igår innan pappa påbörjade bilningen i golvet. Hua jag lär vara trött i kväll :P


Kommentarer
Postat av: Cissi

Huvva...inte kul att känna sådär..Du får ta det lugnare med träningen så du inte går och dör! :P



Fy fan vad äckligt med mask, hoppas det löser sig..fort!!



Kraaaaam! =)

2010-12-08 @ 10:11:31
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0