For The First Time

För första gången i mitt liv kan jag säga om många saker nu. Jag har bara 2.5 kilo kvar till mitt uppsatta mål som jag hade tänkt nå detta år och jag vet inte om jag hinner men det skiter jag faktiskt i just nu. Det spelar ingen roll om jag är nere på 65 kg vecka 52 år 2010 eller vecka 2 år 2011. Grejen är i alla fall att jag klarat det!! Jag har faktiskt redan ropat hej för jag vet att jag kommer att klara mitt mål inom de närmsta veckorna!! :D

Det är så galet skönt. Känslan går inte med ord beskriva hur stolt man blir över sig själv och vilken känsla det är att äntligen kunna sätta sig i någon annan människas knä utan att behöva spjärna mot golvet för att inte vara "för tung". Att för första gången i sitt liv låta någon annan människa lyfta en så att fötterna lämna marken. För första gången i sitt liv se att jag har faktiskt nyckelben, höftben osv. För första gången i mitt liv se senorna på händer och fötter. Det är så underbart jävla skönt!! Alla dessa små petitess saker som många av er aldrig skulle tänka på är sånt som jag har längtat efter. Slippa se knogarna gå inåt på handen istället för utåt som de ska göra, slippa julgranen bak på ryggen ja det finns massor jag skulle kunna rabbla upp men det ids jag inte. Ni förstår säkert!!

Aldrig mer överviktig!! 65 kg har vart mitt mål från första starten och strax är jag där. Då har min resa resulterat i minus 26 kilo och det är jag mer än nöjd över att ha presterat under ett års tid :D

Om jag är färdig med min resa kan jag inte svara på... Jag är nog färdig med viktminskningen i fett från kroppen men vill istället övergå till att bygga en kropp full av muskler. Vill såklart inte se ut som någon bodybuilder men jag vill ha en muskulös kropp där man kan se biceps och inte bara döhänget på undersidan :P Vill starma till allting så att säga ;) hahahaha


Kommentarer
Postat av: Ingela Nilsson

Du har varit såååå duktig gumman. I mitt knä har du alltid kunna sitta utan att spjärna. älskar dig hur du än ser ut. Puss puss

2010-12-20 @ 17:11:13
Postat av: Cissi

Du är så jävla duktig!!! Bra jobbat bruden!!! =)



Kraaaaam!

2010-12-20 @ 17:16:02
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Nina

Du har varit riktigt duktigt:) Bra jobbat:)

2010-12-20 @ 17:45:44
URL: http://nina88.blogg.se/
Postat av: unzip

Snyggt jobbat! grattis :)

2010-12-20 @ 19:22:46
Postat av: Kicki

Och du SKA vara stolt över dig själv! Det är vi :) Du är så sjukt duktigt! :) Kraaaaam på dig finis

2010-12-21 @ 07:48:53
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: em

Men shit de är sjukt, 26 kilo! Jag tänkte på de sist vi va hos er att du såg så liten ut!

Grattis och bra jobbat =)

2010-12-21 @ 19:26:19
URL: http://linaemmelimyhr.blogspot.com
Postat av: Anonym

Enormt duktig!!! Ge mig tips!!

2010-12-22 @ 13:29:24
Postat av: Jonna

Ja du har varit sjukt duktig och det syns str skillnad :) För en som ser dig så långt mellan gångerna! :) Starkt jobbat, 26kg är inte illa pinkat!! :D

2010-12-28 @ 14:13:51
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0