Åter Till Vardagen

Nu är det måndag igen och det innebär vardag med jobb. Ville verkligen inte stiga upp i morse då älsklingen fick ligga kvar och mysa i sängen men ingen ro och ingen vila. Min mage är inte riktigt 100 % med mig ännu och protesterar om jag äter för tungt eller för mycket. Det blir mycket yougurt just nu :P

Arbetar till klockan fyra idag och sen har vi massa saker att göra. Det ska handlas, tittas till vännernas hus då de är borta, lämnas luftmadrass, lämnas julklappar osv. Hoppas allting går fort så vi hinner hitta på nått skoj ikväll!!

Julen har i alla fall vart himla mysig trots min kräksjuka. Mammsen har tagit hand om mig och strykit ryggen då jag har kräkts, hämtat vatten och bäddat om mig :) Kännt mig som 10 år igen :) Tack och lov så var jag fortfarande pigg på julafton så jag fick paket av tomten och snäll verkar jag ha vart :P Visste ganska många paket som jag skulle få men blev lika glad ändå, var massor av saker som jag önskat mig och var i behov av.
Ullmax underställ och Igloo skoteskor var det absolut nörvändigaste och det fick jag så klart :D

Ingen utgång juldagen blev det dock för oss. Tror nästan att alla andra Pitebor var ut men det kändes ganska skönt igår att vara hemma och må rätt så bra istället för att vara bakis :P

Hoppas ni andra har haft en bra jul, fått många klappar och varit friska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0