Vattenrädslan?!

Nu kan jag avslöja för er vad detvar jag hade handlat till present åt min mamma. Hon fick två snygga, nya och fräscha flytvästar. De fiskar mycket men har aldrig västar på sig och när det var i fjällen sisst så lånade de min flytoverål men hade den aldrig på sig och så hade de med sig en flytväst från 1876 som var för äcklig och gräslig. Hade nån fallit i vattnet med den så hade de sjunkit som en sten istället så nu har det två sprillans nya västar som är smidiga och snygga. Hoppas de börjar använda dem så man slipper oroa sig :P

Här är man dotter och får tjata på sina egna förälldrar att använda flytväst. Kankse min vattenrädlsa som gör det :P


Kommentarer
Postat av: Ingela Nilsson

JA JA JA vi ska börja använda flytväst. En mycket bra pressent. Tack igen . Älskar dig puss puss

2010-08-24 @ 13:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0