Systemkamera

Äntligen har jag inhandlat mig en systemkamera. Var helt inställd på en Canon eos1000D när vi ålkte men kom hem med något helt annat. En försäljare fick mig att ändra mina egna planer och nu i efterhand är jag honom tacksam.
Kom hem med en klart bättre kamera än canonen så nu har jag denna skönhet:

SONY A330

Extremt hög bildkvalitet och följsam livevisningsfotografering

10,2 megapixel, snabb AF-livevisning, 2,7-tums lutbar LCD och SteadyShot INSIDE. 18-55 mm objektiv.

  • Skarpa, klara och detaljrika bilder
  • Flexibel livevisningsfotografering oavsett vinkel
  • Lätt, snygg och enkel att bära
  • Minskade kameraskakningar för handhållen kamera som ger skarpa, klara bilder
Jag blev såld på live view och att bildstabilisatorn sitter i kamerahuset istället för i objektivet. Mycket billigare att köpa fler objektiv och ett 70-300 ligger högst upp på min önskelista till jul :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0