Släkt mys

Har vart iväg hos min faster och hennes man i eftermiddag. Varje sommar bjuder de allihopa på mat så idag var det dags. Faster är jätte duktig på att laga mat så magen står i fyra hörn sedan man vart där. Att åka på jobbet utan att äta efterrätt var inte på tal så jag fick mig en bit colakaka innan jag ilade iväg till jobbet :)

Barnen de har badat som vanligt och även vart ut en svänd med båten och åkt bop bakom. Vattenskidorna hittades inte igen så det fick bli en bob som är anpassad för att åka på vattnet istället. Har haft det gode så mysigt, synd bara att jag inte kunde stanna längre utan måste joba ikväll. Saknade dock farmor och farfar.. första året utan någon av dem känns ganska konstigt. En släktträff utan huvudpersonerna kändes det nästan som, men nu får vi rikta in oss på barnen istället :D Börjar ha många små kusinbarn på pappas sida nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0