Nya Skuggor

Idag har jag skickat iväg en beställning på två Paletter till min sminksamling. Är så otroligt skönt att ha alla färger på ett och samma ställe så nu är det påväg en shimmer palette och en metallic palette. Har den matta 88 paletten sedan tidigare och är flitig på att använda den. Tänkte passa på att beställa nu då jag tjänade lite pengar på hårshowen så de pengarna får gå till smink :)
Längtar tills de kommer hem så jag får använda dem. Är riktigt spänd på metallic paleten. Hoppas att färgerna är bra så att alla inte ser likadana ut då man tar på sig dem utan att man ser pigmenten bra.

Har någon testat dessa paletter, framför allt metallic?

Vet att man kan beställa dessa palettet till en billig peng från ebay men jag kände att jag ids inte hålla på med det. Har aldrig beställt nått därifrån och vet inte hur man gör. Betalar hellre lite extra och vet exakt att jag får hem den vara jag beställt hel och utan skador och så gynnar jag en svensk försäljare :) Har beställt av Kosmetikan.se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0