Non Product

Nu har jag gett mig fan på att jag inte ska tappa ALLT mitt hår. Under en tid av viktminskning så är det håret, naglarna och huden som får stryk så jag har lagt märke till hur tunnhårig jag blivit och att mycket hår mystiskt har gått av. Nu har jag bestämt mig för att jag inte ska bli flint så jag har massage av hårbotten/hårsäckarna varje kväll i ca 5 minuter, jag kammar håret väldigt många gånger med en svinborst för att det ska återfå sin glans och så använder jag inga, absolut inga hårprodukter. Inget spray, ingen mousse, ingenting!! Bara schampoo och balsam då är jag duschar såklart.
Skiter fullständigt i om jag ser ruffsig ut i håret men nu ska det vårdas!! Plattången har åkt ner i byrålådan och ska inte användas på väääldigt länge, inte förens allt mitt hår är tillbaka :)

Färgning av håret kommer inte ens på tal utan nu blir det verkligen au natural för en tid framöver.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hoppas håret gillar din special behandling :)

2010-08-30 @ 19:50:26
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0