New Parfym

Min Britney Spears parfym håller på att ta slut så jag måste inhandla en ny. Här på jobbet har de börjat snacka om att skicka iväg en beställning på parfymer så idag på lunchen var jag på stan och luktade på en mängd med parfymer varvat med kaffebönor.
Har haft Britney så länge nu och börjar vilja prova någon ny och lukta lite annorlunda än alltid :P Känner aldrig lukten av parfym längre då jag tar på mig Britney, har blivit för van den lukten.
Hittade två parfymer som jag fastnade för men kan inte bestämma mig vilken jag vill ha. Lite för mycket pengar för att köpa båda. Har sprutat på mig lite på var sin handled så jag ska lukta ikväll och låta älsklingen lukta och ge sitt utlåtande :)






Dessa vare det jag fastnade för


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0