My Mamas Birthday

Idag är ingen vanlig dag för det är mammas födelsedag!!



(Jag och mamma i turkiet då hon fyllde 50 år, Fy sjutton vad brun hon är!!
Ni kan väl förbi se mitt fula fejs och mitt verkligen gräsliga hår!! Aldrig mer blond och inga mer +20 kilo!!)


Vill bara gratta min älskade,underbara och sötaste mamma på hennes födelsedag. Jag har bakat massa gott till henne så hon har sluppit :) Ska ta med mig Dulche de leche cupcakes, midsommartårta, apelsin/chokladmousse och hallonmousse. Innan fikat blir det smörgåstårta till middag :D

Presenten kan jag inte avslöja ännu då hon kankse kikar in innan hon har öppnat paketet ;)

Massa grattis pussar och kramar till dig mammsen så ses vi ikväll!


Kommentarer
Postat av: Ingela Nilsson

Tack så mycket för i går. Det var mycket gott fika du makat( du är så duktig)Bra pressent också. Puss puss

2010-08-24 @ 08:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0