Give Away

Idag jobbar jag kväll. Har sett fram emot att starta veckan med två kvällar efter varandra faktiskt. Så skönt med lediga förmiddagar så man hinner med lite nytto göra och saker. Idag har jag stockat nere i källarn och vikt massor med tvätt och startat nya tvättmaskiner.

Jag har haft mammsen på en vistit för jag skulle ge henne lite bröd som jag bakat men glömde ta med mig till dem igår. Passade på att gå igenom min garderob lite så att mamma fick med sig en stoor påse kläder hem idag. Såna kläder som jag har krymp ur och hon krympt i :) Vi har gjort en liknande rensning innan somaren men nu var det dags igen så nu har jag massor med plats i garderoben och massa tomma galgar.
Med sig hem fick hon ett flertal jeans leggins, vanliga jeans, skortor, tunikor, t-shirts mm. Hon behöver inte handla kläder på evigheter....men jag måste börja handla nytt :)

Att bara sitta och surra med mamma över en kopp kaffe är jätte mysigt och jag älskar att umgås med henne. Snart har jag en ledig dag mitt i veckan så då kankse vi hittar på en mor och dotter dag?! ;)


Kommentarer
Postat av: Ingela Nilsson

Tack för sakerna och vist blir det en mor dotter dag här framöver. Puss

2010-08-30 @ 15:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0