Fångarna På Fortet

Visst var det till och med samma söta dvärgar som det var förr i tiden?

Nu sitter vi i soffan och myser och har precis sett det första avsnittet på herrans många år. Nu känns det som att det är fredag och man ska trycka i sig massa onyttigheter och lägga sig för att ha sovmorgon och en ledig lördag framför sig men istället har vi en tisdag som innebär arbete och flera dagar kvar till helgen. Visst hade det vart bättre att ha det på en fredag men jag är glad att det kommit tillbaka över huvud taget :)

Åå jag känner mig som ett litet barn igen. Jag förknippar verkligen fångarna på fortet med en mysig fredag kväll i soffan med mamma och pappa och en liten godispåse. Älsklingen skulle till att plocka fram datorn medans vi såg programmet men det fick han allt avstå!! Här ska mysas, inte glo dator :P



Är det någon av er som sett programmet ikväll? Var det sig likt? :)

Kommentarer
Postat av: Tina

Vi såg de också =) jag kunde till&med en gåta så bra tyckte vi =)! Mysigt man fick lite flashbacks :P

2010-08-23 @ 23:00:18
URL: http://goldentheodor.zoomin.se
Postat av: Louise

Tokfia, kortväxt heter det. Du kan ladda i tv soffan halva veckan, jag tror att det skulle vara tisdag och onsdag oxå. kram

2010-08-24 @ 06:24:30
Postat av: em

Jag såg de, ett måste! Känner lika dant, fredag, mys m familjen och godis :P Men denna gay liknande Forah tyckte ja dom kunde skippat :P Haha

2010-08-24 @ 13:32:52
URL: http://linaemmelimyhr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0