Cleaning Lady

Idag har jag vart en städtant. Jag har hunnit stocka onda allt som legat framme, dammsugit och dammtorkat, diskat berget som var på bänken, rengjort katternas hörna (Baghera sölar massor då han äter), skurat köksskåpar mm. Känns inte som att jag gjort så mycket som "syns" men som att det är skönt nu då det är gjort!!
Tvättberget nere i källaren börjar bli mindre men då har jag instället massor med täcken som ska tvättas när kläderna väl är klara. Ska tvätta ett fårskinn också och hur gör jag det på bästa sätt?! Utomhus med grönsåpa och vattenslangen har jag som funderat på men vet inte om det är så man gör :P



Hade planer på att handla lite på dollarstore idag och tanka bilen men det fanns inte kvar nån tid till det efter att jag suttit och sminkat mig och tagit kort med nya kameran :D Kommer lite bilder ikväll efter jobbat :)
Är så roligt att ta bilder på sminket nu då bilderna verkligen blir fina direkt. Färgerna syns betydligt bättre med denna kamera än med den gamla!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0