40% På Ellos

På valfri vara (den dyraste) man beställer får man nu 40% Rabatt.

Jag har hittat två snyggingar som jag är sugen på att beställa. Vet dock inte om jag ska göra det då jag sparar mina pengar till lite roligare saker... Hmmm... How to do??

Ska jag beställa dessa snygga Converse eller ska jag köpa dem framåt sommaren istället då jag kommer börja använda såna igen men då förmodligen lite dyrare än nu. Väskan var som bara en bonus ifall att jag likaså ska beställa ;) Tyckte den var fin och skulle passa till min beiga kappa.

Converse med rabatt 419:- Väska 299:-


Eller ska jag hålla i pengarna och köpa en fin systemkamera eller utlandsresa den närmsta tiden?!


Visst klarar jag båda men det kan vara trevlig med lite pengar kvar att leva på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0