Vardags Lyx

Igår hade vi verkligen vardags lyx. Middagen blev super god. Det serverades grillad fläskytterfilé, hemmagjorda potatisklyftor, sötpotatis, grönsallad med extra tillbehör, stekta champinjoner, beasås och en hemmagjord ädelost sås. Jag har en god middag med mig på jobbet idag :D
Efterrätten bestod av en fruktsallad, vaniljvisp och vaniljglass. Det ska vara äkta gammeldags vaniljglass, den är bäst. Hittade en tub noisette i kylen också så det fick också slinka ner.

Hade en frossar dag igår men jag känner mig ändå inte så dålig med tanke på hur min motion har sett ut de närmaste dagarna. Har verkligen kört på hårt och jag flyger bland molnen känns det som :)
Idag har jag hunnit vara ute på en 50 minuter lång powerwalk och sedan cykeln till jobbet. Ska cykla iväg efter jobbet och kolla då "småpojkarna" är och busar med deras cyklar så det blir minst en halv mil till på cykel idag :)

Tillbaka på jobbet idag alltså. Har inte jobbat något sedan i onsdags. Känns som jag haft semester men när jag jobbar 50 % så blir det lång ledighet ibland :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0